Vores forretningsidé

- Klockimport.com’s forretningsidé er at sælge ure til den laveste pris i Danmark!
     
Købs- og leverancevilkår
 
Priser
Moms på 25% indgår i prisen.
 
- Payson
Gebyr: 0 SEK.
Med Payson kan du betale dine ure med kontokort eller internetbank via et betalingslink, som vises efter ordren er indlagt. Mere information om Payson findes på www.payson.se
 
 
Normal leveringstid er ca. 4-7 arbejdsdage. Undtagelsesvis kan leveringstiden blive længere, men i de tilfælde vil du blive kontakten inden leveringen.
For ure som ikke findes på lager er leveringstiden ca. 8-15 arbejdsdage.
 
Leveringsmåde
Vi sender via posten som anbefalet brev/pakke for sikker levering. Vi fraskriver os ethvert økonomisk ansvar for eventuelle forsinkelser, som skyldes fragtfirmaet.
 
Fragt
Fragtomkostninger for ure er 49 SEK.
 
Reklamation og returret
Du betaler selv fragtomkostningerne for dit ur. For tilbagebetaling – angiv dit postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer. Returnerede ure sendes til vores adresse, som findes på hjemmesiden. Returnerede varer skal sendes som anbefalet post.
Vedhæft altid dine kontaktoplysninger for hurtigere ekspedition.
Garanti 
Der er altid 1 års garanti på den vare du køber. Garantien gælder ikke ved slidskader, ulykkestilfælde eller anden ydre påvirkning.
 

Returadress:

Klockimport.com

Visac AB

Orrskärsgatan 22

97439 Luleå

 
Fortrydelsesret
Du har ifølge købeloven ret til at returnere bestilte, fejlfri ure uden at angive en begrundelse. Meddelelsen om dette skal sendes så hurtigt som muligt, dog senest 14 dage efter varen er modtaget. Vi følger Konsumentverkets anbefalinger, se: www.konsumentverket.se
Beskadigede pakker og pakker, der ikke er afhentet. Opdager du at den leverede pakke er beskadiget skal du anmelde dette til postkontoret med det samme og udfylde en skadesanmeldelse. Tag ikke den beskadigede pakke med hjem! Opdager du ikke skaden før du har åbnet pakken, og skaden er af en sådan art, at den kan henføres til postens eller fragtfirmaets håndtering, skal du kontakte dem og udfylde en skadesanmeldelse. Hvis en eventuel uenighed med posten eller fragtfirmaet ikke kan løses, tager du kontakt med os.

Personoplysningsloven
Dine personlige oplysninger håndteres i overensstemmelse med den gældende lovgivning i GDPR:
 
 
 
Produkter
Kundeområde